jتکالیف آدینه ششم 92/9/28

دختر گلم ازاینکه تا کنون درسهایتان  را با تلاش بسیار خوانده اید متشکرم با برنامه ریزی مناسب درسهایتان را دوره کنید تا برای امتحانات شفاهی هفته آینده آمادگی لازم را داشته باشید. 1-یک جدول طراحی کنید وسوالات آن را از هدیه -علوم-فارسی انتخاب کنید 2-کتاب واله علوم و فارسی را کامل کنید واولیای محترم امضا نمایند.

تکالیف آدینه پنجم92/9/28

دختر عزیزم از اینکه تا کنون درسهایت را با تلاش بسیار خوانده ای متشکرم .درسهایت را با برنامه ریزی مناسب دوره کن وبرای امتحانات شفاهی هفته آینده نوبت اول آمادگی داشته باش.1- یک جدول طراحی کنیدوسوالات آن را از درسهای هدیه -علوم- فارسی انتخاب کنید.

2-کتاب علوم واله (تستی ) را را انجام دهید

خبر

دانش آموزان کلاس پنجم وششم روز سه شنبه 92/9/19 برای انجام آزمایشات درس علوم به آزمایشگاه مرکز تحقیقات معلمان رفتند ودر کارگاه های شیمی وفیزیک و زیست شناسی با همکاری مربیان این مرکز آموزشهای لازم را دیدند .واز آنها خواسته شد تا گزارش کامل مشاهدات خود را بنویسند وارائه دهند .

تکالیف آدینه ششم 92/9/20


1-دخترم از درسهای بخش آداب زندگی فارسی یک دیکته بنویس 2- سوالات بخش های ورزش ونیرو 1و2 را بنویس وبخوان دوشنبه هفته آینده از این دوبخش امتحان گرفته می شود3-دروس هدیه ها را دوره کنید سه شنبه هفته آینده امتحان گرفته می شود 4-ماشینهای بادکنکی و هواپیماهای کاغذی خودرا برای شرکت در مسابقه روز دوشنبه بسازید

تکلیف آدینه پنجم 92/9/20

1- دخترم در مورد یکی از موضو عات علوم بخش زمین ناآرام به دلخواه خود تحقیق -پوستر- کاردستی -نقاشی و.........تهیه کن وبیاور 2-یک دیکته از سه درس آخر تدریس شده بنویس 3- کتاب هدیه ها را دوره کنید روز سه شنبه هفته آ ینده امتحان گرفته می شود 4- درس قرا ن هدیه را بخوانید و کتاب کار را انجام دهید .